loader image
 
16 تیر 1401
جراحی بینی

ارتودنسی از اوایل دهه 1900 با هدف پیشگیری ، تشخیص و معالجه بی نظمی های دندان و یا صورت ، یک تخصص دندانپزشکی بوده است. بسیاری از شرایط وجود دارد که با ارتودنسی قابل درمان است. در حالی که ارتودنسی می تواند با اصلاح مواردی مانند دندان های کج ، اعتماد به نفس را بهبود ببخشد ، درمان و تصحیح این شرایط فقط زیبایی نیست. مشکلات ارتودنسی می تواند موارد بسیاری از جمله مانع جویدن و صحبت کردن ایجاد کند. در صورت عدم درمان برخی شرایط می تواند منجر به پوسیدگی دندان و بیماری لثه شود. بریس ها فشار مستمر روی استخوان ها اعمال می کنند تا به تدریج دندان ها حرکت کنند. این به بازسازی استخوان معروف است. این روند کند است و مستلزم جابجایی دندان ها به مرور زمان و در ضمن اجازه دادن به استخوان فک و بافت های اطراف می باشد که با تغییر و اصلاح در تراز صحیح تنظیم شوند. به هر دندانپزشکی و ارتودنتیست فکر کنید زیرا می خواهید هر یک از تخصص های پزشکی تشخیص داده شود و ناهنجاری های دندان و صورت را درمان کنید.

مشتری:
آزمایشگاه سان کد
پزشک:
نورمن کالینز
نوع خدمت:
ارتودنتیکس
برچسب ها:
دندان ، سلامتی
ابدومینوپلاستی ب1
ابدومینوپلاستی 14
ابدومینوپلاستی 15
ابدومینوپلاستی 17
گزینه های من برای درمان ارتودنسی چیست؟

ارتودنتیست ها که به عنوان متخصص ارتودنسی یا ارتوپدی های ارتودنسی و دندانپزشکی نیز شناخته می شوند ، متخصصان پزشکی هستند که ناهنجاری های دندان و صورت را ارزیابی ، تشخیص و درمان می کنند. ارتودنسی با پیشرفت های تکنولوژی بسیار طولانی پیش رفته است. در حالی که برخی از گزینه های درمانی برای برخی شرایط ترجیح داده می شوند ، انتخاب های بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد. بسته به مسائل مربوط به ارتودنسی ، گزینه های درمانی زیادی برای شما وجود دارد:

  • بریس های سرامیکی شفاف شبیه به پرانتز های فلزی سنتی هستند اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند.
  • پرانتزهای زبانی به هم وصل می شوند ، مانند Invisalign ، از سینی های واضح تشکیل شده اند که تغییر کرده اند.
  • وسایل ارتودنسی همچنین ممکن است بخشی از برنامه درمانی شما و برخی از آنها باشد.
  • بریس های سرامیکی شفاف شبیه به پرانتز های فلزی سنتی هستند اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند.
ابدومینوپلاستی 17 1
سیم کشی سنتی چگونه کار می کنند

درک مشترک این است که دندان ها چنان محکم در لثه ها قرار گرفته اند ، حرکت نمی کنند و تغییر نمی کنند. اما واقعیت این است که حتی سالم ترین دندان ها می توانند تحت تأثیر اشکال مختلف فشار و تغییر در طول زمان قرار بگیرند. در ارتودنسی ، فشار ملایم و در عین حال مداوم در مناطق استراتژیک داخل دهان اعمال می شود. به تدریج ، دندان ها شروع به تغییر و تراز شدن می کنند و لبخند کاملی را که می خواهید به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

09120733370
09120733370